29 desember 2010

Fjelltur - eller rask feittforbrenning..

I går gjekk trimturen til fjells. Eg kledde meg i fjellsko, gamasjer og anorakk og tok beina fatt oppover bakkane. Det var eigentleg flott skiføre, men dei bratte og kronglete bakkane oppover her eignar seg lite til ski og snøen var lett og fin å gå i. Eg hadde med meg kameraet og tok litt bilder undervegs, - tanken var å vise dei som les bloggen min fjella som eg nemner i forrige inlegg.
Stongfjorden i vinterdrakt. ( eg bur i det gule huset i klynga nede i bildet )

Ein vinn fort hødemeterar oppover, og etter ein liten halvtime er ein over skoggrensa og har flott utsikt over fjorden.
 Utsikt frå Rinda. Skålefjellet i midten er eit markant fjell i bygda.
Utsikt mot Størdal og sørover Eidsfjorden. Ei litt bleik vintersol strevar med å halde seg over fjelltoppane.

Frå Rinda vestover Stavenesodden. Lengst ute midt i bilde skimtar vi padleriket mitt.

Når ein har slite seg opp dei verste motbakkane og går innover fjellet, flatar det ut litt og mange som kjem opp hit første gongen blir overraska over "viddene" innover.

Det er ikkje mange hytter her oppe, men denne som vart bygd i sommar ligg flott til ved Svartevatnet.
På veg heim møtte eg Roy Ove, nabo og turkamerat både på land og sjø. 

Han hadde tatt skia eit stykke oppover, og hadde sjølvsagt ein fordel på veg ned att.

Det vart ikkje så lange turen, men litt ribbefeitt ligg forhåpentlegvis att opp i bakkane.

Heile albumet frå turen finn du HER

Ingen kommentarer:

Toreheia 14. februar.

Siste dagen med godvêr på ei stund seier Yr.no, frå i morgon er det synnavind og regn i dagesvis, så eg pakka sekken med litt mat og kle o...