19 september 2011

Kveldstur.

Eg gløymde solbrillene mine ute på Kråka fredag, så det vart ein tur ut att i går kveld for å hente dei. Brillene kosta ikkje meir enn at dei kunne ligge der for den del, men det var no eit greit påskudd for å få seg ein tur. Klokka vart halv seks før eg sjøsette kajakken så det var ikkje så mange timane att med dagslys.
Staveneslykta.

Turen ut til Kråka går på ein halvtime, så eg hadde tid til litt ekstra padling, litt fotografering, og ei pause på ein holme med havutsikt i alle retningar.
 Frå Smelværet mot Kinn.

 Inn att mot Staveneset.

Sola gjekk ned bak meg på turen inn att mot Staveneset, og eg brukte lang tid. Måtte snu meg til stadighet for å nyte solnedgangen, og eg tok bilder til kameraet gjekk tom for batteri.
Her er nokre av dei






 Det var nesten mørkt før eg fekk kajakken på biltaket og køyrde heim.


Ikkje så lang tur, men fantastisk flott. 11 km vart det.
Fleire bilder frå turen finn du HER

Ingen kommentarer:

Toreheia 14. februar.

Siste dagen med godvêr på ei stund seier Yr.no, frå i morgon er det synnavind og regn i dagesvis, så eg pakka sekken med litt mat og kle o...