09 oktober 2011

Ut i bølgjene !

Eg hadde egentleg skrudd av "padlemoduset" i går, men det var før eg såg 3 bilar på veg mot Staveneset fullasta med kajakkar. Eg var nett begynt med noko støypearbeid og tenkte; HEL....! og vart sjølvsagt ofseleg padlesjuk. Støypearbeidet vart fort unnagjort, ei tekstmelding til Roy Ove og kl. halv fire var vi i kajakkane på veg vestover frå Staveneset.
Gjengen som hadde trigga padlemoduset mitt fann vi i Smelværet. Dei hadde hatt ein fin dag ute i bølgjene og var på veg inn att.



Sunnfjord Kajakkklubb på tur.

Roy Ove og eg padla ut i bølgjene vi og, gode havdønningar i lag med krappe vindbølgjer gav litt utfordringar.

 Bølgjeleik

Høgt og lavt.

Vi traff ei og anna surfebølgje, og hadde det skikkelig moro inn att over mot Staveneset.

Flott tur på 12 km.
Fleire bilder HER

Ingen kommentarer:

Toreheia 14. februar.

Siste dagen med godvêr på ei stund seier Yr.no, frå i morgon er det synnavind og regn i dagesvis, så eg pakka sekken med litt mat og kle o...